Select Page

Že nekaj časa sem načrtoval idejo, kjer bi učencem pripravil učno snov v obliki sobe pobega. Tak način pouk je sicer za učitelja zelo zamuden v fazi priprave, vendar pa učencem ponuja številne prednosti v primerjavi s klasičnim poukom. Nekaj glavnih razlogov si lahko ogledate v spodnjem miselnem vzorcu:

 

 

Sobo pobega sem testiral v dveh različnih razredih in pri dveh različnih predmetih.

  1. Prva soba pobega pod imenom Let 329 je bila izvedena pri pouku matematike na OŠ Idrija v 9. razredu v četrtek 7. 6. 2018. Učenci so se  razdelili v tri manjše skupine, v kateri si je vsak član ekipe izbral določeno vlogo. Nato so v vlogi tajnih agentov vstopili v let s številko 329 (vsaka skupina v svojo učilnico), kjer so morali razorožiti terorista, pri čemer so “deaktivirali bombo in varno pristali letalo”. Skozi naloge so utrdili znanje reševanja enačb in linearne funkcije. Za lažjo predstavo, si lahko ogledate nekaj slik dogodka:

Rezultati končne evalvacije.

2. Druga soba pobega pod imenom Bobrova escape room dogodivščina je bila izvedena pri izbirnem predmetu urejanje besedila na OŠ Črni Vrh v 7. razredu v petek 8. 6. 2018, ko sem z učenci na žalost imel zadnjo uro pouka na tej šoli. Skozi sobo pobega so učenci v vlogi raziskovalcev reševali različne naloge iz računalniškega tekmovanja Bober v preteklih letih. Za lažjo predstavo, si lahko ogledate nekaj slik dogodka:

Rezultati končne evalvacije.

Za podroben opis poteka sobe pobega z vsemi ugankami mi lahko pišete na nejc.groselj[at]guest.arnes.si